Genoten van een Cenzaa Impression behandeling in een rustige omgeving.
Barbara
-
ongeveer 6 jaar geleden
Was op zoek naar een pedicure. En kwam via Facebook uit bij Allin. Zeer tevreden! Weer mooie voetjes en fijn geholpen.
Sandra
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super leuke salon, ik zal zeker vaker langs komen.
Jessica
-
ongeveer 6 jaar geleden
Fijne behandeling
Marjolein/
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik ben prettig geholpen. U was vriendelijk en maakte een gezellig praatje. De behandeling was naar wens.
Isa
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super fijne behandeling! Echt een aanrader👌
Cynthia
-
ongeveer 6 jaar geleden
Heerlijke ontspannende behandeling gehad, voor herhaling vatbaar👍
Linda
-
ongeveer 6 jaar geleden
HEERLIJK !! Zeker voor herhaling vatbaar .....
Nancy
-
ongeveer 6 jaar geleden
Het was heerlijk ontspannend en gezellige sfeer echt een aanrader kom ook snel weer terug voor een behandeling.
Magda
-
meer dan 6 jaar geleden
Monique
-
meer dan 6 jaar geleden