5.0
gebaseerd op 245 reviews
Ingrid - bijna 6 jaar geleden
Susanne - bijna 6 jaar geleden

Kom al vaker bij femke, is altijd goed en heel fijn verwenmoment

Marjolein - bijna 6 jaar geleden
Sabine - bijna 6 jaar geleden
Sylvia - bijna 6 jaar geleden

Was heerlijk ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Saskia - bijna 6 jaar geleden
Maraliza - bijna 6 jaar geleden

You are wonderful as always. Thank you so much โ™ฅ๏ธ๐Ÿ’‹

Alexandra - bijna 6 jaar geleden

Altijd fijn en gezellig

Kitty - bijna 6 jaar geleden

Het was alleen maar mijn wenkbrauwen epileren en verven..Goed betaalbaar , ik vind het een prettige en fijne salon!

Lucienne - bijna 6 jaar geleden