Ingrid
-
bijna 6 jaar geleden
Susanne
-
bijna 6 jaar geleden
Kom al vaker bij femke, is altijd goed en heel fijn verwenmoment
Marjolein
-
bijna 6 jaar geleden
Sabine
-
bijna 6 jaar geleden
Sylvia
-
bijna 6 jaar geleden
Was heerlijk ๐๐
Saskia
-
bijna 6 jaar geleden
Maraliza
-
bijna 6 jaar geleden
You are wonderful as always. Thank you so much โฅ๏ธ๐
Alexandra
-
bijna 6 jaar geleden
Altijd fijn en gezellig
Kitty
-
bijna 6 jaar geleden
Het was alleen maar mijn wenkbrauwen epileren en verven..Goed betaalbaar , ik vind het een prettige en fijne salon!
Lucienne
-
bijna 6 jaar geleden