Goede adviezen! Top!
Faye
-
bijna 7 jaar geleden
Helemaal blij met mijn nieuwe voeten. Ze zijn weer zacht en zien er mooi uit
Yvette
-
bijna 7 jaar geleden
Zeer tevreden over de behandeling, er was zelf tijd voor een extra behandeling.
Jessica
-
bijna 7 jaar geleden
Sanne
-
bijna 7 jaar geleden
Willemijn
-
bijna 7 jaar geleden
Prettige behandeling
Johan
-
bijna 7 jaar geleden
Claudia
-
bijna 7 jaar geleden
Het was heerlijk😎 gouden handjes, fijne producten en heerlijke, koele salon
Chantal
-
bijna 7 jaar geleden
Het was heerlijk, gezellig en ontspannend. Je huid knapt er zo van op.
Sandra
-
ongeveer 7 jaar geleden
Femke het was heerlijk. ik ziet er weer goed uit !!!!
Trudy
-
ongeveer 7 jaar geleden