5.0
gebaseerd op 245 reviews

Goede adviezen! Top!

Faye - bijna 7 jaar geleden

Helemaal blij met mijn nieuwe voeten. Ze zijn weer zacht en zien er mooi uit

Yvette - bijna 7 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling, er was zelf tijd voor een extra behandeling.

Jessica - bijna 7 jaar geleden
Sanne - bijna 7 jaar geleden
Willemijn - bijna 7 jaar geleden

Prettige behandeling

Johan - bijna 7 jaar geleden
Claudia - bijna 7 jaar geleden

Het was heerlijk😎 gouden handjes, fijne producten en heerlijke, koele salon

Chantal - bijna 7 jaar geleden

Het was heerlijk, gezellig en ontspannend. Je huid knapt er zo van op.

Sandra - ongeveer 7 jaar geleden

Femke het was heerlijk. ik ziet er weer goed uit !!!!

Trudy - ongeveer 7 jaar geleden