Chantal
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik kom snel terecht, vriendelijk en vakkundig.
Ik kom graag terug.
Peter
-
ongeveer 5 jaar geleden
Werd goed en vriendelijk geholpen
Peter
-
meer dan 5 jaar geleden
Heerlijke schoonheidsbehandeling in een prettige sfeer. Pedicurebehandeling was weldaad voor mijn voeten. Kan ik iedereen aanraden.
Mieke
-
meer dan 5 jaar geleden
Mijn huid heeft weer zo een boost gekregen. En voelt weer fantastisch aan. En zo fijn om Femke weer even gesproken te hebben.
Sandra
-
meer dan 5 jaar geleden
Het is heerlijk bij Fem, heerlijke behandeling mooie locatie.Femke ga zo door
Marjolein
-
meer dan 5 jaar geleden
Viola
-
meer dan 5 jaar geleden
Fijne behandeling
Marjolein/
-
meer dan 5 jaar geleden
Altijd op tijd, goede pedicure en gezellig praatje niet duur.
Ria
-
meer dan 5 jaar geleden
Esther
-
meer dan 5 jaar geleden