5.0
gebaseerd op 245 reviews
Chantal - ongeveer 5 jaar geleden

Ik kom snel terecht, vriendelijk en vakkundig.
Ik kom graag terug.

Peter - ongeveer 5 jaar geleden

Werd goed en vriendelijk geholpen

Peter - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijke schoonheidsbehandeling in een prettige sfeer. Pedicurebehandeling was weldaad voor mijn voeten. Kan ik iedereen aanraden.

Mieke - meer dan 5 jaar geleden

Mijn huid heeft weer zo een boost gekregen. En voelt weer fantastisch aan. En zo fijn om Femke weer even gesproken te hebben.

Sandra - meer dan 5 jaar geleden

Het is heerlijk bij Fem, heerlijke behandeling mooie locatie.Femke ga zo door

Marjolein - meer dan 5 jaar geleden
Viola - meer dan 5 jaar geleden

Fijne behandeling

Marjolein/ - meer dan 5 jaar geleden

Altijd op tijd, goede pedicure en gezellig praatje niet duur.

Ria - meer dan 5 jaar geleden
Esther - meer dan 5 jaar geleden