Tess
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne salon met goede behandelingen en leuke schoonheidsspecialiste
Johan
-
meer dan 6 jaar geleden
Het is was weer heerlijk ontspannend...
Sandra
-
meer dan 6 jaar geleden
Hele ontspannende behandeling, goede adviezen en gezellig gekletst!
Manon
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd fijn en leuk om naar Femke te gaan, werkt zorgvuldig en geeft goed advies!
Catinga
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne sfeer en ontzettend goed geholpen!
Chalana
-
meer dan 6 jaar geleden
Altijd professioneel en gezellig top 👍🏻
Debby
-
meer dan 6 jaar geleden
het was heerlijk
Trudy
-
meer dan 6 jaar geleden
Het is heel erg fijn bij femke
Marjolein
-
meer dan 6 jaar geleden
Gezellig, ontspannen en vakkundig.
Kitty
-
meer dan 6 jaar geleden