5.0
gebaseerd op 245 reviews
Tess - meer dan 6 jaar geleden

Fijne salon met goede behandelingen en leuke schoonheidsspecialiste

Johan - meer dan 6 jaar geleden

Het is was weer heerlijk ontspannend...

Sandra - meer dan 6 jaar geleden

Hele ontspannende behandeling, goede adviezen en gezellig gekletst!

Manon - meer dan 6 jaar geleden

Altijd fijn en leuk om naar Femke te gaan, werkt zorgvuldig en geeft goed advies!

Catinga - meer dan 6 jaar geleden

Fijne sfeer en ontzettend goed geholpen!

Chalana - meer dan 6 jaar geleden

Altijd professioneel en gezellig top 👍🏻

Debby - meer dan 6 jaar geleden

het was heerlijk

Trudy - meer dan 6 jaar geleden

Het is heel erg fijn bij femke

Marjolein - meer dan 6 jaar geleden

Gezellig, ontspannen en vakkundig.

Kitty - meer dan 6 jaar geleden