5.0
gebaseerd op 245 reviews
Isa - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk relaxed en gezellige behandeling weer gehad! Ik kijk alweer uit naar de volgende afspraak😃

Cynthia - meer dan 5 jaar geleden

Wat een feestje, meer dan blij!

Marijke - meer dan 5 jaar geleden

Femke is prettig in de omgang. Altijd een goed resultaat tegen een mooie prijs.

Nina - meer dan 5 jaar geleden

Heel goed !

Saskia - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk ontspannen behandeling gehad!

Nathalie - meer dan 5 jaar geleden

Alles was weer prima verzorgd en ook prima gedaan. Daarbij ook nog eens gezellig...

Michel - meer dan 5 jaar geleden

Prettig en ontspannen. Fijne ambiance.

Marjoleine - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk weer! Fem heeft gouden handjes

Chantal - bijna 6 jaar geleden
Laura - bijna 6 jaar geleden