Vriendelijke gezellig en proffesioneel geholpen 👍🏻
Debby
-
ongeveer 7 jaar geleden
ik heb genoten van een heerlijke 'refreshment' behandeling
Barbara
-
ongeveer 7 jaar geleden
Ik voelde me op mijn gemak en de pedicure behandeling werpt zeker vruchten af.Dit onder kundige handen van Femke
Peter
-
ongeveer 7 jaar geleden
Heerlijk relaxen
Patrcia
-
ongeveer 7 jaar geleden
Weer heerlijk opgeknapt en verzorgd door Femke :) met de Cenzaa Impression behandeling. Bij de massage achteraf zou je (bijna) in slaap vallen... Heerlijk ontspannend en rustgevend. Aanrader!
Suzanne
-
ongeveer 7 jaar geleden
Vind het prettig om bij Femke te komen voor een behandeling. Fijn om niet te hoeven praten als ik daar geen zin in heb!
Irma
-
ongeveer 7 jaar geleden
Het was top zoals eigenlijk altijd.
Wil
-
ongeveer 7 jaar geleden
Uitstekende pedicure, ben er zeer te vreden over.
Ria
-
ongeveer 7 jaar geleden
Heerlijk ontspannen en gezellige avond gehad!
Cynthia
-
ongeveer 7 jaar geleden
voor de eerste keer een behandeling met een goede ervaring
Pleuni
-
ongeveer 7 jaar geleden