5.0
gebaseerd op 245 reviews

Vriendelijke gezellig en proffesioneel geholpen 👍🏻

Debby - ongeveer 7 jaar geleden

ik heb genoten van een heerlijke 'refreshment' behandeling

Barbara - ongeveer 7 jaar geleden

Ik voelde me op mijn gemak en de pedicure behandeling werpt zeker vruchten af.Dit onder kundige handen van Femke

Peter - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijk relaxen

Patrcia - ongeveer 7 jaar geleden

Weer heerlijk opgeknapt en verzorgd door Femke :) met de Cenzaa Impression behandeling. Bij de massage achteraf zou je (bijna) in slaap vallen... Heerlijk ontspannend en rustgevend. Aanrader!

Suzanne - ongeveer 7 jaar geleden

Vind het prettig om bij Femke te komen voor een behandeling. Fijn om niet te hoeven praten als ik daar geen zin in heb!

Irma - ongeveer 7 jaar geleden

Het was top zoals eigenlijk altijd.

Wil - ongeveer 7 jaar geleden

Uitstekende pedicure, ben er zeer te vreden over.

Ria - ongeveer 7 jaar geleden

Heerlijk ontspannen en gezellige avond gehad!

Cynthia - ongeveer 7 jaar geleden

voor de eerste keer een behandeling met een goede ervaring

Pleuni - ongeveer 7 jaar geleden