Werd hartelijk ontvangen. Fijne behandeling en geen probleem om vragen te stellen. Neemt goed de tijd voor je. Zelfs nog extra behandeld. Zeker voor herhaling vatbaar.
Aartje
-
14 dagen geleden
Michelle
-
26 dagen geleden
Na de behandeling zijn mijn voeten weer boterzacht en klaar voor de zomersandaaltjes!
Linda
-
27 dagen geleden
Super fijn geholpen en een gezellig gesprek. Ik loop weer op wolken.
Merijn
-
ongeveer een maand geleden
Prima
Yvonne
-
ongeveer een maand geleden
Een fijne ontvangst en behandeling !!
marian
-
ongeveer een maand geleden
Vriendelijk geholpen en een goed advies
Marjon
-
ongeveer 2 maanden geleden
anouk
-
2 maanden geleden
Professioneel en gezellig.
Tessa
-
2 maanden geleden
Eigenlijk is het altijd gewoon goed, of het nu gaat om wimpers verven of pedicure met nagels lakken. Het is een fijne praktijkruimte en Femke is natuurlijk zelf leuk!
Mariska
-
2 maanden geleden