5.0
gebaseerd op 245 reviews

Werd hartelijk ontvangen. Fijne behandeling en geen probleem om vragen te stellen. Neemt goed de tijd voor je. Zelfs nog extra behandeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Aartje - 14 dagen geleden
Michelle - 26 dagen geleden

Na de behandeling zijn mijn voeten weer boterzacht en klaar voor de zomersandaaltjes!

Linda - 27 dagen geleden

Super fijn geholpen en een gezellig gesprek. Ik loop weer op wolken.

Merijn - ongeveer een maand geleden

Prima

Yvonne - ongeveer een maand geleden

Een fijne ontvangst en behandeling !!

marian - ongeveer een maand geleden

Vriendelijk geholpen en een goed advies

Marjon - ongeveer 2 maanden geleden
anouk - 2 maanden geleden

Professioneel en gezellig.

Tessa - 2 maanden geleden

Eigenlijk is het altijd gewoon goed, of het nu gaat om wimpers verven of pedicure met nagels lakken. Het is een fijne praktijkruimte en Femke is natuurlijk zelf leuk!

Mariska - 2 maanden geleden