Gezellig, ontspannen en prettige sfeer. Na de behandeling lekker zennn
Heerlijke ontspannende behandeling met persoonlijke aandacht! Echt een aanrader!
Totale ontspanning, relaxte, zachte muziek op de achtergrond en geen geklets tussendoor; heerlijk!
Na een lange tijd weer eens heerlijk verwend worden met een heerlijke behandeling. Fijn hoor.
op tijd en goed geholpen
Femke heeft echt gouden handjes. Ze is lief, rustig en haar energie is heel fijn. De behandelingen zijn heerlijk en ze neemt echt de tijd voor je.
Heerlijk even verwend te worden in de salon by Fem.
Ideaal een afspraak voor Face & Foot in 1.
Nagellakje erop geen probleem.
Heerlijk verzorgd weer naar huis, zelfs de slippers die ik mocht lenen na de nagellak horen bij de service.
Super bedankt.
Fijne pedicure gehad bij Skin by Fem.
Mooie praktijk.
Professioneel en vriendelijk.
was prettig, mijn voeten zien er weer goed uit!