5.0
gebaseerd op 245 reviews

Gezellig, ontspannen en prettige sfeer. Na de behandeling lekker zennn

Marjoleine - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijke ontspannende behandeling met persoonlijke aandacht! Echt een aanrader!

Cynthia - ongeveer 5 jaar geleden

Totale ontspanning, relaxte, zachte muziek op de achtergrond en geen geklets tussendoor; heerlijk!

Irma - ongeveer 5 jaar geleden

Na een lange tijd weer eens heerlijk verwend worden met een heerlijke behandeling. Fijn hoor.

Linda - ongeveer 5 jaar geleden

op tijd en goed geholpen

Ria - ongeveer 5 jaar geleden
Jasmin - ongeveer 5 jaar geleden

Femke heeft echt gouden handjes. Ze is lief, rustig en haar energie is heel fijn. De behandelingen zijn heerlijk en ze neemt echt de tijd voor je.

Chantal - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk even verwend te worden in de salon by Fem.
Ideaal een afspraak voor Face & Foot in 1.
Nagellakje erop geen probleem.
Heerlijk verzorgd weer naar huis, zelfs de slippers die ik mocht lenen na de nagellak horen bij de service.
Super bedankt.

Jacqueline - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne pedicure gehad bij Skin by Fem.
Mooie praktijk.
Professioneel en vriendelijk.

Yvon - ongeveer 5 jaar geleden

was prettig, mijn voeten zien er weer goed uit!

Trudy - ongeveer 5 jaar geleden