Afspraak snel kunnen maken en ik moet zeggen dat ik prima geholpen ben, top!
Misschien dat andere mannen hier, net als ik, eerst vreemd tegenaan kijken maar het is zeker aan te raden.
Michel
-
ongeveer 7 jaar geleden
Relaxed en heerlijk zo’n gezichtsbehandeling met massage.
Karin
-
ongeveer 7 jaar geleden
Professioneel en snel!
Marina
-
ongeveer 7 jaar geleden
Een heerlijk moment voor mezelf, dankzij Femke!!
Natascha
-
ongeveer 7 jaar geleden
Prettige kennis making en leuke gesprekken. Professioneel en mooi mijn wenkbrauwen gedaan.
Rafaela
-
ongeveer 7 jaar geleden