Heerlijke behandeling, genoten! Voor herhaling vatbaar!
Ik ga in 2020 mijzelf regelmatig trakteren op zo'n verwenmoment, "me-time"!!!!
Tineke
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik heb weer genoten.
Patrcia
-
meer dan 6 jaar geleden
Simonne
-
meer dan 6 jaar geleden
Fijne ontspannende behandeling!
Marjolein/
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel fijn, dank je wel Femke!
Miranda
-
meer dan 6 jaar geleden
Sabine
-
meer dan 6 jaar geleden
Linda
-
meer dan 6 jaar geleden
Simpelweg prima behandeling maar ook gezellig.
Michel
-
meer dan 6 jaar geleden
Lekker flexibel, ben tevreden hoor
Machteld
-
meer dan 6 jaar geleden
Mijn eerste afspraak en een zeer fijne behandeling! Ik voelde mij ook erg op mijn gemak. Goede sfeer.
Brescia
-
bijna 7 jaar geleden