5.0
gebaseerd op 245 reviews

Heerlijke behandeling, genoten! Voor herhaling vatbaar!
Ik ga in 2020 mijzelf regelmatig trakteren op zo'n verwenmoment, "me-time"!!!!

Tineke - meer dan 6 jaar geleden

Ik heb weer genoten.

Patrcia - meer dan 6 jaar geleden
Simonne - meer dan 6 jaar geleden

Fijne ontspannende behandeling!

Marjolein/ - meer dan 6 jaar geleden

Heel fijn, dank je wel Femke!

Miranda - meer dan 6 jaar geleden
Sabine - meer dan 6 jaar geleden
Linda - meer dan 6 jaar geleden

Simpelweg prima behandeling maar ook gezellig.

Michel - meer dan 6 jaar geleden

Lekker flexibel, ben tevreden hoor

Machteld - meer dan 6 jaar geleden

Mijn eerste afspraak en een zeer fijne behandeling! Ik voelde mij ook erg op mijn gemak. Goede sfeer.

Brescia - bijna 7 jaar geleden