Lucienne
-
bijna 5 jaar geleden
Lotte
-
bijna 5 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad!
Camilla
-
bijna 5 jaar geleden
Was gezellig en professioneel, ben blij met mijn voeten behandeling, klaar voor vakantie.
Ruud
-
bijna 5 jaar geleden
Heerlijk ontspannen
Patrcia
-
bijna 5 jaar geleden
Wenkbrauwen zijn goed geverfd en geëpileerd. En voeten zien er weer netjes en verzorgt uit.
Kelly
-
bijna 5 jaar geleden
Katya
-
bijna 5 jaar geleden
Pavlina
-
ongeveer 5 jaar geleden
Prettige ontvangst, een hele mooie en professionele ruimte en het was nog gezellig ook. Een aanrader!
Hanneke
-
ongeveer 5 jaar geleden
Was mijn eerste keer dat vind ik altijd spannend.
Maar door haar neutrale houding voelde ik me snel op mijn gemak. Ook nam Fem de tijd om nog iets extra’s te doen, dat was fijn.
Enny
-
ongeveer 5 jaar geleden