Peter
-
meer dan 4 jaar geleden
Erg fijn! leuke schoonheidsspecialiste en fijne behandeling
Marjolein/
-
meer dan 4 jaar geleden
Brenda
-
meer dan 4 jaar geleden
Voeten weer prima verzorgd.
Als ik niet tevreden ben kom ik niet elke keer terug.
Heerlijk even tijd voor jezelf.
En even gezellig kletsen
Ivonne
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijk ontspannen. Gaat als herboren de deur weer uit en je gaat er ook nog beter van uit zien!!
Mieke
-
meer dan 4 jaar geleden
goed geholpen en een digitale herinnering en uitnodiging voor een volgende keer.
Pleuni
-
meer dan 4 jaar geleden
Goede adviezen, goede behandeling. Ik word er elke keer weer blij van als ik ben geweest. Mijn huid krijgt een enorme booster. Ik raad het iedereen aan. Voor iedereen is er wel een behandeling en een goed advies.
Sandra
-
meer dan 4 jaar geleden
Prettige en professionele behandeling.
Yvonne
-
meer dan 4 jaar geleden
Altijd erg blij met het resultaat!
Tamara
-
meer dan 4 jaar geleden
Kom al een tijdje bij femke, is altijd fijn en relaxed.
Marjolein
-
bijna 5 jaar geleden