5.0
gebaseerd op 245 reviews
Peter - meer dan 4 jaar geleden

Erg fijn! leuke schoonheidsspecialiste en fijne behandeling

Marjolein/ - meer dan 4 jaar geleden
Brenda - meer dan 4 jaar geleden

Voeten weer prima verzorgd.
Als ik niet tevreden ben kom ik niet elke keer terug.
Heerlijk even tijd voor jezelf.
En even gezellig kletsen

Ivonne - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk ontspannen. Gaat als herboren de deur weer uit en je gaat er ook nog beter van uit zien!!

Mieke - meer dan 4 jaar geleden

goed geholpen en een digitale herinnering en uitnodiging voor een volgende keer.

Pleuni - meer dan 4 jaar geleden

Goede adviezen, goede behandeling. Ik word er elke keer weer blij van als ik ben geweest. Mijn huid krijgt een enorme booster. Ik raad het iedereen aan. Voor iedereen is er wel een behandeling en een goed advies.

Sandra - meer dan 4 jaar geleden

Prettige en professionele behandeling.

Yvonne - meer dan 4 jaar geleden

Altijd erg blij met het resultaat!

Tamara - meer dan 4 jaar geleden

Kom al een tijdje bij femke, is altijd fijn en relaxed.

Marjolein - bijna 5 jaar geleden