Ik heb bij skin by fem wimperextentions laten zetten voor de eerste keer . Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat . Mooie volle wimpers maar wel natuurlijk precies waar ik op hoopte.
Sanne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Wederom blij met mijn wimpertjes.
Monique
-
ongeveer 4 jaar geleden
Kitty
-
meer dan 4 jaar geleden
Ik was er vandaag voor de eerste keer.
Gewoon sprakeloos.
Verheug mij al op de volgende keer!
Julia
-
meer dan 4 jaar geleden
Werd netjes ontvangen en werd goed gekeken hoe mijn huid was . En daarna goed geholpen
Arda
-
meer dan 4 jaar geleden
Vivienne
-
meer dan 4 jaar geleden
Heerlijke behandeling en je wordt fijn geholpen!! Even lekker genieten!
Catinga
-
meer dan 4 jaar geleden
Goede uitleg gehad over hoe ik mijn huid beter kan verzorgen! Ook de behandeling was goed! Erg tevreden!
Fabienne
-
meer dan 4 jaar geleden
het was heerlijk!!!
Trudy
-
meer dan 4 jaar geleden
Lieve vrouw… goede uitleg wat Fem gaat doen !
Prettig ervaren…
Yvonne
-
meer dan 4 jaar geleden