5.0
gebaseerd op 245 reviews

Ik heb bij skin by fem wimperextentions laten zetten voor de eerste keer . Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat . Mooie volle wimpers maar wel natuurlijk precies waar ik op hoopte.

Sanne - ongeveer 4 jaar geleden

Wederom blij met mijn wimpertjes.

Monique - ongeveer 4 jaar geleden
Kitty - meer dan 4 jaar geleden

Ik was er vandaag voor de eerste keer.
Gewoon sprakeloos.
Verheug mij al op de volgende keer!

Julia - meer dan 4 jaar geleden

Werd netjes ontvangen en werd goed gekeken hoe mijn huid was . En daarna goed geholpen

Arda - meer dan 4 jaar geleden
Vivienne - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling en je wordt fijn geholpen!! Even lekker genieten!

Catinga - meer dan 4 jaar geleden

Goede uitleg gehad over hoe ik mijn huid beter kan verzorgen! Ook de behandeling was goed! Erg tevreden!

Fabienne - meer dan 4 jaar geleden

het was heerlijk!!!

Trudy - meer dan 4 jaar geleden

Lieve vrouw… goede uitleg wat Fem gaat doen !
Prettig ervaren…

Yvonne - meer dan 4 jaar geleden