5.0
gebaseerd op 245 reviews

Ben voor het eerst geweest maar zeer tevreden relaxe sfeer erg belangrijk heb al een 2de afspraak gemaakt super

Hennie - bijna 4 jaar geleden
Nikita - bijna 4 jaar geleden

Je wordt in alle rust ontvangen en met ‘vaste hand’ bewerkt in een rustige omgeving!
Een aanrader.
Frieda

Frida - bijna 4 jaar geleden

Fijne afspraak bij Femke gemaakt, een aanrader.

Sander - bijna 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling en gezellig gezelschap! Ik heb weer genoten😀

Cynthia - bijna 4 jaar geleden

Weer heerlijke zachte voeten

Saskia - bijna 4 jaar geleden

Een heerlijke behandeling gehad Femke!!

Lia - ongeveer 4 jaar geleden

fijne behandeling!

Helma - ongeveer 4 jaar geleden
Denice - ongeveer 4 jaar geleden

1e keer bij Femke, behandeling voor m’n wenkbrauwen. Echt super tevreden! Heerlijk ontspannen. Bij thuiskomst gelijk een luxe behandeling geboekt.

Mariska - ongeveer 4 jaar geleden