Ben voor het eerst geweest maar zeer tevreden relaxe sfeer erg belangrijk heb al een 2de afspraak gemaakt super
Hennie
-
bijna 4 jaar geleden
Nikita
-
bijna 4 jaar geleden
Je wordt in alle rust ontvangen en met ‘vaste hand’ bewerkt in een rustige omgeving!
Een aanrader.
Frieda
Frida
-
bijna 4 jaar geleden
Fijne afspraak bij Femke gemaakt, een aanrader.
Sander
-
bijna 4 jaar geleden
Heerlijke behandeling en gezellig gezelschap! Ik heb weer genoten😀
Cynthia
-
bijna 4 jaar geleden
Weer heerlijke zachte voeten
Saskia
-
bijna 4 jaar geleden
Een heerlijke behandeling gehad Femke!!
Lia
-
ongeveer 4 jaar geleden
fijne behandeling!
Helma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Denice
-
ongeveer 4 jaar geleden
1e keer bij Femke, behandeling voor m’n wenkbrauwen. Echt super tevreden! Heerlijk ontspannen. Bij thuiskomst gelijk een luxe behandeling geboekt.
Mariska
-
ongeveer 4 jaar geleden