5.0
gebaseerd op 245 reviews

Altijd een goede ervaring.

Nina - meer dan 3 jaar geleden

Mijn wimpers zien er weer super uit!

Laura - meer dan 3 jaar geleden

Ben zeer tevreden, aardige vrouw en mijn voeten voelen weer als nieuw, ik kom graag weer terug.

Patricia - meer dan 3 jaar geleden

Altijd weer heerlijk genieten, heel relaxed en toch gezellig.

Monique - meer dan 3 jaar geleden

Het was een heerlijke en ontspannen behandeling.

Coby - meer dan 3 jaar geleden

Hele fijne relaxte behandeling, zeker voor herhaling vatbaar.

Conny - meer dan 3 jaar geleden
Alies - meer dan 3 jaar geleden
Gemma - meer dan 3 jaar geleden
Danielle - bijna 4 jaar geleden

Goede, professionele behandeling. Was de eerste keer bij Femke, maar ga zeker terug voor het waxen van mijn benen en het bijwerken van mijn wenkbrauwen.

Petra - bijna 4 jaar geleden