Altijd een goede ervaring.
Nina
-
meer dan 3 jaar geleden
Mijn wimpers zien er weer super uit!
Laura
-
meer dan 3 jaar geleden
Ben zeer tevreden, aardige vrouw en mijn voeten voelen weer als nieuw, ik kom graag weer terug.
Patricia
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd weer heerlijk genieten, heel relaxed en toch gezellig.
Monique
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was een heerlijke en ontspannen behandeling.
Coby
-
meer dan 3 jaar geleden
Hele fijne relaxte behandeling, zeker voor herhaling vatbaar.
Conny
-
meer dan 3 jaar geleden
Alies
-
meer dan 3 jaar geleden
Gemma
-
meer dan 3 jaar geleden
Danielle
-
bijna 4 jaar geleden
Goede, professionele behandeling. Was de eerste keer bij Femke, maar ga zeker terug voor het waxen van mijn benen en het bijwerken van mijn wenkbrauwen.
Petra
-
bijna 4 jaar geleden