De eerste keer bij Femke om wimperextensions te laten zetten. Ze zijn top en een relaxte behandeling! Voor herhaling vatbaar!
Angela
-
meer dan 3 jaar geleden
Adequaat en gezellig. Altijd op tijd.
Sandra
-
meer dan 3 jaar geleden
Femke is zeer deskundig en een leuk mens. Ik kom er graag.
Manita
-
meer dan 3 jaar geleden
Kamila
-
meer dan 3 jaar geleden
Het is genieten van een heerlijk uurtje ontspanning met een oppepper voor de huid
Barbara
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijn altijd te komen voor pedicure behandeling
Ivonne
-
meer dan 3 jaar geleden
Was weer heel fijn bij fem
Marjolein
-
meer dan 3 jaar geleden
Brenda
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne behandeling met aangename producten
Marjolein/
-
meer dan 3 jaar geleden
prima geholpen
Pleuni
-
meer dan 3 jaar geleden