prettig en vakkundig
Ingrid
-
meer dan 2 jaar geleden
Heerlijk genoten
Patrcia
-
meer dan 2 jaar geleden
W j m
-
bijna 3 jaar geleden
Lyanne
-
bijna 3 jaar geleden
Saskia
-
bijna 3 jaar geleden
Manon
-
bijna 3 jaar geleden
Super aardig en professioneel zeker aan te bevelen
Marina
-
bijna 3 jaar geleden
Bij Femke word je altijd heel fijn geholpen, met advies en een gezellig praatje.
Linda
-
bijna 3 jaar geleden
Ik ben heel tevreden!
Tilly
-
bijna 3 jaar geleden
Vriendelijke en professionele schoonheidspecialiste die ook een kleine behandeling serieus neemt Kom zeker terug. Dank je wel Femke
Monique
-
bijna 3 jaar geleden