Ik ga voor pedicure behandelingen. Femke behandelt je zo dat je bijna geen pijn voelt. Heel soms kan het even niet anders (nagel die soms ingroeit). En je voeten voelen weer heerlijk aan als je geweest bent.
Manita
-
meer dan 2 jaar geleden
Super tevreden 😊
Suzan Verhaar
-
meer dan 2 jaar geleden
Laura
-
meer dan 2 jaar geleden
Marjolein
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik geniet en kom vol op tot mijn ontspanning. Bovendien is Fem een heerlijke kwebbel waar je gezellig mee kletsen kan en leverd goed werk 💞
Nathalie
-
meer dan 2 jaar geleden
Angela
-
meer dan 2 jaar geleden
Brenda
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijn en gezellig
Saskia
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik geniet iedere keer weer. Heel ontspannend
Monique
-
meer dan 2 jaar geleden
Heerlijk ontspannen behandeling waarna je gezicht weer heerlijk aanvoelt en er goed uit ziet. Een aanrader.
Mieke
-
meer dan 2 jaar geleden