Het was weer heerlijk en super relaxed.
Coby
-
bijna 2 jaar geleden
Heel vriendelijk en rustig. Fijne producten.
Pauline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heerlijke behandeling . Kan er weer tegen .
Arda
-
ongeveer 2 jaar geleden
anouk
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heerlijk weer zo’n relaxed gezichts behandeling en de voeten behandeling zorgt weer voor pijnloze voeten.
Maria
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd vakkundig en gezellig.
Kitty
-
ongeveer 2 jaar geleden
Erg fijne behandeling! Heb gelijk een nieuwe ingepland.
Jose
-
meer dan 2 jaar geleden
Sandra
-
meer dan 2 jaar geleden
Tessa
-
meer dan 2 jaar geleden
Netjes resultaat en rustgevende afspraak.
Demi
-
meer dan 2 jaar geleden