5.0
gebaseerd op 245 reviews

Het was weer heerlijk en super relaxed.

Coby - bijna 2 jaar geleden

Heel vriendelijk en rustig. Fijne producten.

Pauline - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling . Kan er weer tegen .

Arda - ongeveer 2 jaar geleden
anouk - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijk weer zo’n relaxed gezichts behandeling en de voeten behandeling zorgt weer voor pijnloze voeten.

Maria - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd vakkundig en gezellig.

Kitty - ongeveer 2 jaar geleden

Erg fijne behandeling! Heb gelijk een nieuwe ingepland.

Jose - meer dan 2 jaar geleden
Sandra - meer dan 2 jaar geleden
Tessa - meer dan 2 jaar geleden

Netjes resultaat en rustgevende afspraak.

Demi - meer dan 2 jaar geleden