Een lekkere behandeling . Heerlijk ontspannen. En goed resultaat
Arda
-
ongeveer een jaar geleden
Tilia
-
ongeveer een jaar geleden
Buiten het feit dat mijn voeten weer vrij van eelt en likdoorns zijn, vind ik het ook heel gezellig!
Linda
-
ongeveer een jaar geleden
Jose
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd perfect geholpen met wenkbrauwen verven en epileren. Daarbij is het is ook altijd gezellig!
Angela
-
meer dan een jaar geleden
Een fijne ervaring gehad in de salon!
Ik kom zeker terug.
Shirley
-
meer dan een jaar geleden
Top weer! Fris en fruitig gezichtje!
Tamara
-
meer dan een jaar geleden
Heerlijke behandeling door Femke en mijn huid is er erg blij van geworden!
Mariska
-
meer dan een jaar geleden
Altijd fijn en relaxed bij fem. Grt elma
Elma
-
meer dan een jaar geleden
Astrid
-
meer dan een jaar geleden