5.0
gebaseerd op 245 reviews

Een lekkere behandeling . Heerlijk ontspannen. En goed resultaat

Arda - ongeveer een jaar geleden
Tilia - ongeveer een jaar geleden

Buiten het feit dat mijn voeten weer vrij van eelt en likdoorns zijn, vind ik het ook heel gezellig!

Linda - ongeveer een jaar geleden
Jose - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd perfect geholpen met wenkbrauwen verven en epileren. Daarbij is het is ook altijd gezellig!

Angela - meer dan een jaar geleden

Een fijne ervaring gehad in de salon!
Ik kom zeker terug.

Shirley - meer dan een jaar geleden

Top weer! Fris en fruitig gezichtje!

Tamara - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling door Femke en mijn huid is er erg blij van geworden!

Mariska - meer dan een jaar geleden

Altijd fijn en relaxed bij fem. Grt elma

Elma - meer dan een jaar geleden
Astrid - meer dan een jaar geleden