5.0
gebaseerd op 245 reviews

Gezellige salon, en zeer netjes gedaan. Ik kom zeker terug.

Mandy - 7 maanden geleden

Mooie salon!
Fijne sfeer, kom graag terug

Vrony - 7 maanden geleden

Femke werkt snel en vakkundig. Blij met het resultaat. Duidelijke communicatie. Goede prijs. Vriendelijk en gezellig.

Ans - 7 maanden geleden
Maraliza - 8 maanden geleden

Vlot en deskundig

Herman - 9 maanden geleden

Weer een heerlijke facial en pedicure gehad .altijd erg ontspannen en gezellig zeker een aanrader

Marina - 9 maanden geleden

Het is altijd erg fijn om een gezichtsbehandeling bij skin by Fem te krijgen. Ze is professioneel en heel goed in haar werk. Ben altijd erg tevreden over het resultaat.

Nina - 12 maanden geleden

Vriendelijk ontvangen. Vakkundige behandeling en mooie schone behandelruimte. Was echt even lekker ontspannen

Joke - 12 maanden geleden

Gewoon top😄

Hanny - 12 maanden geleden

Ik stond per ongeluk nog bij het oude adres en kon gelukkig nog mijn behandeling krijgen. Was gezellig en m’n voeten voelen weer heerlijk aan, dank je Femke.

Ruud - ongeveer een jaar geleden