Gezellige salon, en zeer netjes gedaan. Ik kom zeker terug.
Mooie salon!
Fijne sfeer, kom graag terug
Femke werkt snel en vakkundig. Blij met het resultaat. Duidelijke communicatie. Goede prijs. Vriendelijk en gezellig.
Vlot en deskundig
Weer een heerlijke facial en pedicure gehad .altijd erg ontspannen en gezellig zeker een aanrader
Het is altijd erg fijn om een gezichtsbehandeling bij skin by Fem te krijgen. Ze is professioneel en heel goed in haar werk. Ben altijd erg tevreden over het resultaat.
Vriendelijk ontvangen. Vakkundige behandeling en mooie schone behandelruimte. Was echt even lekker ontspannen
Gewoon top😄
Ik stond per ongeluk nog bij het oude adres en kon gelukkig nog mijn behandeling krijgen. Was gezellig en m’n voeten voelen weer heerlijk aan, dank je Femke.