5.0
gebaseerd op 245 reviews

Mijn teennagels zien er weer mooi uit, ze zijn klaar voor het mooie weer.
Femke is een gezellige, kundige dame. Dank je.

Wilan - 3 maanden geleden

Het was mijn eerste bezoek aan Femke en dat is uitstekend bevallen.
Goede pedicure
Prachtige ruimte
Hele aardige dame
Makkelijk online afspraak maken
Voor herhaling vatbaar

Pauline - 3 maanden geleden
Patrcia - 4 maanden geleden
Caroline - 4 maanden geleden

Heerlijk weer, direct vervolgafspraak gepland.

Monique - 5 maanden geleden
Dewi - 6 maanden geleden

Vind het altijd zo fijn bij je Fem… gezellig maar toch zo ontspannen…

Nathalie - 6 maanden geleden

Heel fijn geholpen,vervolg afspraak staat al!!!!

Dick - 6 maanden geleden

Altijd gezellig en prettig geholpen

Magda - 6 maanden geleden

Ja hoor, het was heerlijk! Echt van genoten. Zeer vakkundig :)

Elly - 7 maanden geleden