Mijn teennagels zien er weer mooi uit, ze zijn klaar voor het mooie weer.
Femke is een gezellige, kundige dame. Dank je.
Wilan
-
3 maanden geleden
Het was mijn eerste bezoek aan Femke en dat is uitstekend bevallen.
Goede pedicure
Prachtige ruimte
Hele aardige dame
Makkelijk online afspraak maken
Voor herhaling vatbaar
Pauline
-
3 maanden geleden
Patrcia
-
4 maanden geleden
Caroline
-
4 maanden geleden
Heerlijk weer, direct vervolgafspraak gepland.
Monique
-
5 maanden geleden
Dewi
-
6 maanden geleden
Vind het altijd zo fijn bij je Fem… gezellig maar toch zo ontspannen…
Nathalie
-
6 maanden geleden
Heel fijn geholpen,vervolg afspraak staat al!!!!
Dick
-
6 maanden geleden
Altijd gezellig en prettig geholpen
Magda
-
6 maanden geleden
Ja hoor, het was heerlijk! Echt van genoten. Zeer vakkundig :)
Elly
-
7 maanden geleden